Klachtenregeling

Klachtenregeling

HOE OMGAAN MET EEN KLACHT?

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@rollatorhuis.nl.

Toch niet helemaal tevreden ?

Heb je een klacht maar is het niet nodig om een officiële klacht in te dienen. u kunt ons altijd bellen via  085-3033588

Uw hulp levert u iets op!

Ziet u iets op de site wat u niet helemaal aanstaat, bijv. foutieve informatie bij de product specificaties neem dan ook even contact met ons op u kan ons daar ontzettend bij helpen. vaak zijn wij voor deze hulp ook bereid een korting code vrij te geven voor u als klant omdat u ons zo fantastische ondersteunt.

Echt een klacht in dienen doet u zo

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting Webwinkel Keur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr.
Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Bedankt

Ik wil je ieder geval bedanken voor het lezen van onze klachten regeling en hoop je voldoende te hebben geïnformeerd over hoe je kan handelen bij een vervelende ervaring op onze website. jou mening is ons leer moment.